.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جونيان:مردم دفتر نماینده رهبری راپناهگاه خود می دانند

شمال نيوز: مسئول کمیه خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران با اشاره به فعالیت گسترده بخش های مختلف دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران الحمدالله مردم این مکان را به عنوان ملجع و پناهگاه خود قرار داده و بقول فرمایش حضرت آیت الله طبرسی مردم وقتی از همه جا ناامید می شوند به این دفتر مراجعه می کنند که اعضاء دفتر هم بنا به دستور نماینده مقام معظم رهبری آیت الله طبرسی موظف به رسیدگی و حل مشکلات آنان هستند.

  محمد جونیان افزود: ما در سال 1391 طی 12 ماه بیش از 7600 مورد نامه ورودی و خروجی از دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان داشتیم که در 6 ماهه اول سال 92 چیزی حدود 2600 نامه ی ورودی و خروجی داشتیم.

در بخش تماس ها تلفنی ا ز بیرون به دفتر و از دفتر به نهادها و سازمانها و بانک ها و... در سال 91 بیش از 16500 مورد تماس تلفنی و در 6 ماهه سال 92 حدود 7000 مورد تماس داشتیم که این نشان از فعالیت گسترده این دفتر در رفع مشکلات و گرفتاری مردم می باشد که بیشترین آن اشتغال زائی بوده، البته این موارد به غیر از موردهای خاصی است که مردم در نمازجمعه و مراسم ها به صورت موردی شخصاً به حضرت آیت الله طبرسی مراجعه و از وی تقاضای رفع مشکلات و گرفتاری دارند که ایشان هم به دفتر دستور می دهند و ما هم در حد و توان انجام وظیفه می کنیم ما اعتقاد داریم هر یک نفر از عزیزان که به دفتر مراجعه می کنند و بخشی از مشکلات و گرفتاری هایشان حل می شود و ما بیشتر از آن ارباب رجوع خوشحال می شویم.

وی همچنین با اشاره بخش حمایت از نیازمندان توسط این دفتر گفت: این دفتر با توجه به اینکه بودجه خاصی برای کمک به نیازمندان ندارد اما در حد و توان خود ماهانه بیش از 300 نفر را مسقیم و غیر مستقیم کمک های نقدی و غیر نقدی می کند.
ضمناً در بخش حمایت از نیازمندان این دفتر بیش از 160 نفر را تحت پوشش دارد که ماهانه برای کمک به این دفتر مراجعه می کنند و همین مقدار به صورت موردی انجام می شود.

مسئول کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در ادامه گفت: یکی دیگر از بخش های مهم این دفتر پاسخ به سؤالات شرعی می باشد که ما در سال 91 طی 12 ماه بیش از 6500 مورد داشتیم و در 6 ماهه ی سال 92 چیزی حدود 3500 مورد که هم حضوری و هم تماس تلفنی سئوالات شرعی داشتند که مسئول قسمت موزد نظر به آن پاسخ می دادند.

جونیان در پایان گفت: با راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی آیت الله طبرسی الحمدالله مخاطبان خوبی داریم و معمولاً برنامه ها و جلسات و پیام های حضرت آیت الله طبرسی و فعالیت های دفتر به ویژه دیدارهای نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در سایت مورد نظر منعکس و نشریات هم از آن بهره برداری می کنند ضمن اینکه تعامل خوبی بین کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با روزنامه ها و نشریات محلی و خبرگزاری ها به ویژه واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران داریم که جا دارد از همه این عزیزان به ویژه مدیران دستگاههای اجرائی و ارگانها و سازمانها تقدیر و تشکر نمایم که اگر دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران جایگاه و ملجع مردم است و مردم با رضایت از این دفتر خارج می شوند به پاس حمایت ها و همکاری صمیمانه ی دستگاههای اجرائی مازندران می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.